tisdag 25 september 2012

Födelsedag



En födelsedag har nu passerat. Jag fick ett gäng fina paket med allt möjligt för att inte tala om massa härliga böcker och bokmärken (och ett presentkort på Akademibokhandeln) och diverse andra paket. Av Boksnoken fick jag boken Drömhjärta tillsammans med choklad och ljus. Jättetack! Av svärmor fick jag en bok med fågelläten och av sambon fick jag Sonjas sista vilja, Den sista goda människan, Huset du älskade samt Artighetsreglerna. Av min son fick jag två bokmärken som min sambo valt ut - kanske inte helt i min smak :-).

Jag försökte först göra ett inlägg via ipaden men lyckades inget vidare, i synnerhet inte att kunna redigera bilden (annars är det ju smidigt att kunna ta bilden direkt med den). Finns det någon bra app? Jag laddade ner en men den var rätt kass tyvärr.

Annars går det trögt med läsandet. Det är intensiva dagar på jobbet och en hel del att fixa med hemma så böckerna är rätt nedprioriterade just nu.

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Vilka härliga bokpresenter :) Sonjas sista vilja har jag gått och kikat lite på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag fick massor av härliga böcker och ser emot att läsa dem. Jag är också väldigt nyfiken på Sonjas sista vilja.

      Radera
  2. Härligt med så många böcker i present!
    Mitt läsande går också trögt just nu :-(.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, böcker är bland det bästa man kan få i paket :-). Jag hoppas att mitt läsande snart blir bättre...

      Radera
  3. Oj, grattis i efterskott. Vilka härliga presenter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Och ja, jag är jättenöjd med min födelsedag trots att jag fyllde väldigt ojämnt.

      Radera