måndag 30 juni 2014

En mycket oväntad gåva från Adlibris

När vi kom hem sent i fredags hade jag fått en avi med anvisning om ett paket från Adlibris som skulle hämtas ut. Jag blev mycket fundersam eftersom jag inte beställt något sen i maj och då fått allt jag skulle få.

Jag hämtade ut paketet och hittade där en Letto som var förskottsbetald och med ett annat kundnummer än mitt. Jag sökte i mailen men hittade inget om en Letto där.

Idag så ringde jag Adlibris och då visade det sig att de skänkt ett antal Lettos till utvalda "bästa kunder". Efter att ha granskat mailen igen upptäckte jag att jag faktiskt fått ett mail om detta. Men eftersom man så ofta får skräpmail där man vunnit både det ena och det andra - om man göra massa saker som står i det finstilta - så öppnade jag inte ens mailet.

Men nu fick jag i alla fall en Letto helt utan motkrav och med två böcker och tre noveller i. Tyvärr har jag redan läst böckerna. Annars har jag redan en e-bokläsare (Cybook Opus från 2011) men som jag inte är så nöjd med. Nu får jag testa Letton istället och se om det blir en förbättring.

Tack så mycket Adlibris!

6 kommentarer:

  1. Läckert! Vilken present :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och mycket oväntad :-). Nu hoppas jag bara att den är bra.

      Radera
  2. Kul! Mysteriet fick sin lösning :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det fick det! Och jag slapp böka med en tillbakaskickning :-).

      Radera
  3. Vilken trevlig överraskning!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lena- ja, det var en mycket trevlig överraskning.

      Radera