söndag 29 juni 2014

Sommarläsning

Semestern närmar sig och jag har lånat fem böcker på biblioteket. Sankmark fick jag bara låna under 14 dagar så jag fick pausa boken jag höll på med. Resten får jag ha under hela sommaren. Dessutom står jag på kö för boken Kvinnan på övervåningen.



Jag använder också Storytel och där finns det många intressanta deckare i min önskelista (se nedan). Jag lyssnar mest på deckare eftersom jag är rädd att jag skulle tappa koncentrationen annars. För stunden lyssnar jag på Arne Dahls sista bok om Opcop-gruppen. Det här innebär tyvärr att alla mina hyllvärmare blir lidande men det är sånt man får ta.







4 kommentarer:

  1. Jag beställde ett gäng böcker från Bokus att ta med till Finland men i fredags fick jag ett mail att de blivit försenade och att de försöker skicka dem så fort som möjligt. Nu är jag nervös över att de inte ska hinna komma innan vi åker för i så fall kommer de ju att skickas tillbaks eftersom jag inte kan hämta ut dem :-(.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vilken otur! Jag hoppas verkligen att paketet hinner komma.

      Radera
  2. Vägen mot Bålberget och Sophies historia är jag otroligt sugen att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också varit sugen på dem ett tag nu. Och när biblioteket ändå hade långlån och båda fanns hemma var det bara att slå till.

      Radera