tisdag 11 augusti 2009

Anmält mig till Pocket och Prassel

Bloggen: En bok om dagen ordnar så vi läsintresserade får chansen att ge och få böcker. Man ska vid tre tillfällen under hösten skicka en bok och diverse godsaker (godis, kryddor, te etc) till någon som inte vet vem man är. Dessutom har någon annan fått ens adress och ska via min blogg (eller lättare sagt mina bloggar) klura ut vad jag kan tänkas vilja ha. Man kan anmäla sig fram till den 20 augusti och sen den 23 augusti får man veta vem man ska skicka till. Det finns även en pysselvariant där man kan kombinera en pocket med pyssel.

Pocket & Prassel 3.0:
http://enbokomdagen.blogspot.com/2009/08/pocket-30.html

Pocket & Pyssel:
http://enbokomdagen.blogspot.com/2009/08/pocket-pyssel.html

2 kommentarer:

  1. Jag har varit med två gånger, det är jättekul! Kommer nog att anmäla mej igen :-).

    PS: Du känner mej bättre som LillaMy/Annika :-).

    SvaraRadera
  2. Annika: Vad kul att du har en. Jag hade ingen aning om det men jag ska kolla lite nogrannare ikväll om jag hinner.

    SvaraRadera