onsdag 4 augusti 2021

Tävling på Instagram!

 

Mitt Instagramkonto fyller fem år under nästa vecka och jag firar det med en tävling där. 

Priset är ett presentkort på Bokus à 200 kr som två vinnare får.

Regler:

1. Följ mitt konto på Instagram - @bokstunder

2. Gilla bilden på Instagram

3. Tipsa mig via en kommentar på Instagram om en bok som ni tror att jag skulle gilla och som jag inte läst. Eller som inte finns med i min boklista över böcker som finns eller passerat mig eller hemmet på ett eller annat sätt: https://bokstunder.blogspot.com/p/boklista.html
Den får heller inte vara med i en serie som jag redan läser.

Sista tävlingsdag är den 9 augusti och den 10 augusti meddelar jag vilka som vunnit.

3 kommentarer:

  1. al-Aswany, Alaa - Yacoubians hus (Egypten)
    2016 deltog jag i en arkeologisk utgrävning i Mellanöstern. Jättespännande! Vi hittade 1600-åriga mosaiker som varit begravda sedan dess. På eftermiddagen när det var som varmast hade vi ledigt. Första veckan sov jag de timmarna men efter att ha blivit någorlunda van vid det hårda arbetet började jag läsa den medhavda boken - och kunde inte släppa den!
    Jag ser att du har den på en lista från 2016 - har du läst den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att det var spännande! Vilken upplevelse. Och jag har läst boken men minns tyvärr inte så mycket av den längre. Och jag kan ha missat att blogga om den då.

      Radera